Skuteczne diety, suplementy i tabletki na odchudzanie

Home » Suplementy odchudzające » Zieloną herbatę – jak ją przygotować?

Zieloną herbatę – jak ją przygotować?

Jak zrobić zdrową filiżankę herbaty?

Nie należy zalewać zielonej herbaty wrzącą wodą, ponieważ niszczy ona dobroczynne katechiny, tzw. zdrowe substancje chemiczne zawarte w herbacie.

Najkorzystniej jest zalać herbatę wodą o temperaturze: 60-70 stopni, dodać cytrynę, ponieważ witamina C sprawia, że katechiny łatwiej się wchłaniają.

Odżywczy poziomy w zielonej herbacie może być dosyć różny. Droższe herbaty zazwyczaj mają więcej dobroczynnych składników, niż herbaty tańsze przeważnie słabsze jakościowo. Dlatego należy kupować zieloną herbatę w dobrych i sprawdzonych sklepach, wybierając tylko tą w postaci liści. Ponieważ herbaty w ekspresowych torebkach mają znacznie mniej pozytywnych właściwości mających wpływ na nasze zdrowie. Zawarte w zielonej herbacie przeciwutleniające i oczyszczające właściwości powodują, że jest ona obowiązkowym elementem diety ludzi odżywiających się świadomie i racjonalnie. jak parzyć zieloną herbatę
Oczywiście, samo picie zielonej herbaty nawet przez cały dzień miesiąc czy rok nie uchroni nas przed chorobą raka czy innymi chorobami współczesnego życia, gdyż na nasze zdrowie składa się zarówno styl życia jaki prowadzimy, nasze geny, nałogi oraz dieta. Pomimo, że naukowcy nie gwarantują nam natychmiastowej utraty wagi po spożywaniu zielonej herbaty, to jednak są zgodni co do tego, że działa korzystnie na nasz organizm a systematyczne jej picie powoduje powolną ale ciągłą utratę kilogramów.
Uwaga, jeżeli zamienimy puszkę z napojem na 1-2 filiżanki zielonej herbaty, to w ciągu roku zaoszczędzimy ponad 50.000 kalorii!!!!! Należy pamiętać, aby nie dosładzać herbaty ani miodem ani cukrem!

Badania na temat zielonej herbaty

Prowadzone już od kilku lat badania, potwierdzają bardzo pozytywne dla naszego zdrowia właściwości zielonej herbaty. Japończycy twierdzą, że wypijanie od 3-4 do 10 filiżanek herbaty dziennie bardzo korzystnie wpływa na nasze zdrowie a wręcz przyczynia się do przedłużenia nam życia o średnio 3 lata. Niektórzy degustatorzy są przekonani, że powtórnie zaparzona herbata jest o wiele smaczniejsza i zdrowsza. Ponieważ nic nie traci a wręcz zyskuje dodatkowe składniki mineralne różniąc się tym samym od herbaty z pierwszego naparu. Chodzi tu głównie o rzadko występujący w pożywieniu a tak cenny mangan i fluor. Należy pamiętać, aby raz już sparzonych liści zielonej herbaty nie przechowywać dłużej niż 12 godzin, ponieważ później rozwijają się na nich grzyby!!!!!

Jeżeli nie mamy żadnych problemów ani z żołądkiem ani z ciśnieniem to spokojnie możemy wypić około 4-5 filiżanek zielonej herbaty dziennie, z korzyścią dla zdrowia. Wbrew powszechnie panującej opinii zielona herbata nie ma właściwości odchudzających. Picie jej wprawdzie lekko przyśpiesza przemianę materii, ale nie jest lekiem na nadwagę i raczej nie wpływa na znaczny spadek masy ciała.

Jeśli chcesz schudnąć szybko i bezpiecznie, zapoznaj się z naszym rankingiem tabletek na odchudzanie.
Dzięki niemu wybierzesz produkt najbardziej dopasowany do swoich potrzeb i kupisz go tanio bezpośrednio na stronie producenta.

 

Jeden komentarz

  1. Polecam, pyszna jest 🙂

Dodaj odpowiedź

Twój email nie będzie widoczny

*